Rowenta RO4931 Green Force Max RO4931 Stofzuiger met zak

Beste deals -6% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO4931 Green Force Max RO4931 Stofzuiger met zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Brigitte 15-08-2023

Stofzuiger Rowenta RO4931

Prima stofzuiger, goede zuigkracht, lang snoer, perfect voor allergieën. Fijn dat extra zuigmond vast zit aan de stang.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Extra mond vast aan stang
  • Snoer lengte

Minpunten

• Veel geluid

a************@g******** 22-05-2023

Krachtpatser

Een hele goede stofzuiger.Zuigkracht is hoog, maakt niet veel lawaai.Zuigkracht kun je instellen
Er zit een lang snoer aan de stofzuiger .

Pluspunten

• Lang snoer
  • Zuigkracht
  • Stille stofzuiger

Minpunten

• Accessoires kun je niet opbergen in de stofzuiger

Renate 11-05-2023

Krachtige stofzuiger

Krachtige stofzuiger,doet wat hij moet doen zonder al te veel moeite ,met 4 zwenkwieltjes gaat hij soepel met je mee,de borstel aan de steel is echt handig en de langere snoer is ook prettig .

mama29 05-05-2023

Super zuigkracht

Rowenta RO4931 zuigt super goed alles op, ik heb zelfs de zuigkracht terug gezet, wat makkelijk kan met draaiknop op de zuiger, een lange snoer vind ik persoonlijk ook een pluspunt, een borstel bij hand, deze zit aan de slang vast. Ook filters in de zuiger zorgt dat er geen stof of reuk vrij komt bij het zuigen. Ik ben blij met deze stofzuiger.
Design vind ik ook prima.

Pluspunten

• zuigkracht
  • borstel aan slang vast
  • lange snoer

Minpunten

• geen accessoires bak

m**********@h********** 05-05-2023

Fijne stofzuiger

Fijne stofzuiger, hij doet wat hij moet doen. Hij haalt goed de katten haren van de bank af.
Hij maakt alleen wel veel geluid.

Pluspunten

• maakt goed schoon
  • dieren haren

Minpunten

• veel geluid

AnnaB 03-05-2023

krachtige stofzuiger

Ik heb de stofzuiger nu een tijdje in gebruik en het eerste wat me opviel was de enorme zuigkracht, de wendbaarheid en het zachte geluid. Ook het formaat van de borstelkop is heel fijn, want die past overal tussen en onder. Het enige minpunt vind ik dat er geen echt goed handvat aan zit. Voor gebruik op de trap of om stofnesten bij het plafond weg te halen, is het handig als je je hand helemaal door een handvat kunt steken. Nu hou je het met je vingers vast en dat voelt niet fijn.
Al met al is dit een hele fijne stofzuiger.

Pluspunten

• zuigkracht
  • stil
  • lang snoer
  • lange steel

Minpunten

• handvat is niet prettig

joranasmit@hotmail.com 02-05-2023

Fijne krachtige stofzuiger

Bij het uitpakken viel mij meteen op wat een mooi ontwerp deze stofzuiger heeft, iets wat je niet veel ziet.

De stofzuiger zelf is heel erg fijn. De snoer is erg lang waardoor je makkelijk in 1x grote ruimtes kunt zuigen. Ook is de zuigkracht een grote pluspunt, laminaat tapijt of vloerbedekking het lukt allemaal erg makkelijk!

De stofzuiger is wel zwaar, voor bijv de trappen.

Ik raad de stofzuiger zeker aan en ben er erg tevreden mee

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Goede zuigkracht
  • Lang snoer

Minpunten

• Erg zwaar
  • Geen opberg mogelijkheid voor accessoires

RK 02-05-2023

Krachtige stofzuiger

Fijne en krachtige stofzuiger, zelfs op de laagste stand is de zuigkracht heel erg goed. Hij is vrij rustig qua geluid, en goed wendbaar. Handig zijn ook de bijgeleverde zuigaccessoires waarmee je bv de kussens van de bank kunt zuigen of in kleine hoekjes. Mooi design ook, ik raad deze stofzuiger zeker aan!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accessoires
  • Wendbaar

Minpunten

• Korte steel

f*********@h********** 30-04-2023

Betrouwbare, duurzame stofzuiger!

Deze stofzuiger van Rowenta gebruik ik nu een aantal weken. Zeer efficiënt en voldoende krachtig om goed te kunnen stofzuigen. De stofzuiger heeft een duurzaam karakter, wat ik een mooie eigenschap vind. Het maximaal vermogen is 900 watt. Het lange snoer is gemakkelijk en daarmee zeker gedacht aan de klant. Blij mee. Het design mooi en praktisch en de stofzuiger eenvoudig op te bergen na gebruik. De extra zuigmonden die zijn meegeleverd zijn gefocust op het schoonzuigen van moeilijk bereikbaardere plekken. Fijn dat hieraan is gedacht. De betrouwbaarheid van deze prima stofzuiger en de functionaliteit maken dat ik deze stofzuiger zou aanraden. Positief!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lang snoer
  • Duurzaam

Minpunten

• Zwaarder dan ik dacht

m*************@g******** 01-03-2023

Krachtige en handige stofzuiger

Ik ben deze stofzuiger van Rowenta nu een aantal weken aan het testen en het bevalt mij prima. Belangrijkste functie van een stofzuiger is dat het huis op een makkelijke manier schoongemaakt wordt. Nou zuigen dat doet hij. Ik moest hem wat lager zetten want hij heeft meer dan voldoende (letterlijk) zuigkracht. Wat ik wel handig vind is dat de kleine borstel standaard is vastgezet op de buis waardoor snel binnen handbereik. Jammer is wel dat er geen opbergvak is voor overige accessoires. Hij laveert eenvoudig door het huis, rijdt soepel en blijft niet snel hangen of slaat op de kop. Het bereik is ruim voldoende met snoer om hier het hele huis te kunnen zuigen zonder van stopcontact te wisselen. Kan overal bij met de zuigmond Verder maakt hij niet al te veel lawaai en persoonlijk vind ik het fijn dat deze uit gerecycled materiaal bestaat. Al met al zie ik veel voordelen en weinig nadelen. Voor mij is deze een blijvertje.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Bewegelijkheid
  • Geluid

Minpunten

• Opbergvak

Damatho 24-02-2023

Zeer goede zuigkracht

Ik gebruik de stofzuiger nu 5 weken. Ik ben verbaasd over de zuigkracht van de stofzuiger. Ik gebruik meestal de laagste stand omdat hij zich anders vastzuigt aan het tapijt, maar ook op de tegels is de zuigkracht op de laagste stand heel goed. Hij maakt weinig lawaai. Het borsteltje aan het eind van de zuigmond is heel handig als je tussendoor deze even wilt gebruiken. De steel van de stofzuiger is wel erg kort, hij is wel verstelbaar, maar alleen korter. De vier van steel is fijn in gebruik en loopt goed over de tegels en laminaat. De stofzuiger is niet zwaar een handvat waar je hand doorheen kan zou makkelijker tillen. De steel met voet kan op twee manieren aan de stofzuiger worden vastgezet wanneer de stofzuiger opgeruimd wordt. De stofzuiger is goed wendbaar en komt makkelijk in de lastige hoekjes. Al met al tevreden over het resultaat.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Licht
  • Goede prijs, kwaliteit

Minpunten

• Korte steel

justmegwenny 24-02-2023

Prima stofzuiger

De stofzuiger doet wat ie beloofd. Prima zuigkracht, langs snoer, wieltjes doen het prima. Dus ik ben tevreden. Zelf vind ik hem wel wat goedkoop qua materialen, e.e.a. voelt wat plastic en goedkoop aan. Geen idee wat dat betekent voor de levensduur van het product maar dat is even afwachten. Maar over het algemeen tevreden.

Pluspunten

• Prima zuigkracht
  • Lang snoer

Minpunten

• Veel plastic
  • voelt wat goedkoop aan

Charlotte-039 24-02-2023

Super power

Deze stofzuiger van Rowenta doet qua kracht wat hij belooft. Hij heeft erg veel zuigkracht en krijgt daardoor goed alle haren van onze huisdieren uit het vloerkleed. Ook het lange snoer maakt hem makkelijk in gebruik. Je hoeft niet elke keer van stopcontact te wisselen. Wat verder handig is, is het borsteltje rond de zuigmond. Doordat deze er vast aan zit en je hem eenvoudig naar voren kunt schuiven heb ie hem altijd bij de hand. Losse accessoires belandden bij ons vaak in de kast en pak je er niet zo snel bij. Enige minpuntje vind ik het handvat, de opening loopt niet helemaal door waardoor je hem alleen vanaf de onderkant vast kunt pakken.